Organizare evenimente
Fiecare cuplu are o poveste speciala si doreste sa o impartaseasca prin realizarea unei nunti ca-n povesti. Insa, uneori planificarea unui eveniment major precum nunta poate deveni o mare problema pentru miri. Punerea la punct a celor mai mici si nesemnificative detalii pot umbri bucuria. Momentul mult asteptat se transforma intr-un basm cu printi si printese sau nu.
Cand marele DA a fost spus, tensiunea si emotiile devin mai intense si nimeni nu-si doreste o nunta ratata. A&G Events poate ajuta atat mirii pentru a-si organiza o nunta ca la carte, dar si proaspatii parinti, pentru a planifica botezul copilului.
O nunta reusita are nevoie de organizatori buni si de servicii de inalta calitate. Sala in cadrul careia va avea loc nunta sau botezul trebuie amenajata cu grija, dar mai ales sa dispuna de un numar de locuri acceptabil. A&G Events vine in intampinarea clientilor cu doua sali: una mica ce are o capacitate de 80 de locuri si o sala mare ce dispune de 200 de locuri. Mai mult de atat, echipa A&G Events se ocupa de decorarea meselor invitatilor si a celor de sampanie. La cererea dumneavoastra, sonorizarea poate fi asigurata de A&G Events.
Pe langa sala, decor sau numar de locuri, meniurile ocupa un loc special in organizarea unui eveniment. Meniul Clasic, Lux sau Royal sunt puse la dispozitia dumneavoastra de catre A&G Events. De asemenea, pretul unui meniu este accesibil oricarui buzunar.
A&G Events Timisoara are grija de miri, parinti, dar si de invitati. Detaliile fac diferenta, iar calitatea serviciilor ne recomanda. Entuziasmata, increzatoare si dispusa sa ajute pe oricine, echipa A&G Events Timisoara este un prieten de nadejde, oferind stralucire evenimentului dumneavoastra.